dinsdag 28 oktober 2014

De slinger is af...

Zoals ik in mijn vorige berichtje al schreef was ik bezig met een vlaggenlijn om het huis mee op te vrolijken als er iemand jarig is.


Het is een vrolijke slinger geworden zoals jullie zien.


Het haken van de vlaggetjes was geen probleem, de vlaggetjes aan elkaar haken ook niet. 
De letters dat is een ander verhaal.
Ik heb de letters eerst op papier uitgeprint en toen overgetekend op het vilt en toen met textiellijm vastgeplakt.
Ik wilde ze er eerst op naaien maar ik ben niet zo handig met naald en draad.

De slinger hing de afgelopen week al aan de spiegel in de woonkamer waardoor onze oudste zoon zich al jarig waande. 
Ik heb hem nu opgeruimd en begin november hangen we de slinger weer op want elke dag verjaardag is niet goed. ;-)

Lieve groetjes Tinie

14 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke slinger! Lijkt mij idd een heel gedoe, die letters. Ik heb een tijd geleden ook een slinger gemaakt, precies andersom: De vlaggetjes genaaid en de letters gehaakt.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een vrolijke slinger geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die slinger ziet er heel goed uit, mooi gehaakt en de letters zijn goed gelukt. Op naar de feestjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love it, especially for the colours you have chosen!!!!!!
    xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk geworden! Mooie zo met dat vilt erop!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Mijn dochter liep net langs en zei dat ik die ook maar moet maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk en feestelijk! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De slinger is mooi geworden, die zal zeker ook nog jaren mooi blijven

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ie mooi is had ik al laten weten :-) en w.b. die letters... je had effe kunnen overleggen, er zijn nog wel meer opties en dan ook binnen handbereik ...
    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk dat je een hiephiephoera slinger hebt gemaakt. Ik wil er ook nog ooit eentje maken, maar dan van stof. Vandaag had ik weer voor het eerst de sjaal aan die door jou gemaakt is, daar wordt je toch instant vrolijk van van die kleurtjes. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze leuke slinger zal het huis zeker en vast opvrolijken bij verjaardagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi gehaakt! Bij mij zijn de driehoekjes altijd krom, schot en scheef

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!