woensdag 25 juni 2014

Twee bestellingen en Sesamstraat leeft op...

Zoals ik al eens eerder blogde haakte ik op bestelling beertjes en inktvisjes.

Het begon als een kraamcadeau voor de eigenaar van de sportschool, maar de nieuwbakken oma vond het zo leuk dat ik voor haar al meerdere pakketjes haakte.
Dan weer in roze en dan weer in blauw. 
Ze vindt ze zo leuk om cadeau te doen dat ik twee weken terug weer een bestelling doorkreeg. 

Dus weer druk aan de haak en dit is het resultaat geworden.





Inmiddels probeer ik van alles uit om de inktvisjes leuker te maken, dus een pet of een mutsje. Het maakt de inktvis net iets leuker en liever.

En ja, hier beginnen de vakanties al bijna dus moest er ook wat voor de juf gehaakt worden. Ik haakte voor dezelfde juf al eens het bekende slippertje van Maddy, dus een sleutelhanger vond de jongste geen leuk idee. 

Maar ja, wat haak je dan?

Gelukkig zag ik op dit blog een leuk idee. Alleen een opkikkertje heeft de juf niet nodig. Alhoewel misschien moet ze bijkomen van een jaar lesgeven aan een klas met donderstenen. 
Op dit blog zag ik een ander leuk idee. Gebaseerd op bovenstaande maar net anders.

Ik haakte ze allebei en dit is het geworden.


Alleen wilde mijn zoon het toch nog weer anders. 

Een Elmo vind hij leuker, dus deze heb ik inmiddels gehaakt en dit is het cadeautje voor de juf! Hij moet nog een strikje en dan is hij helemaal klaar.


Hij is gelukkig goedgekeurd want ook jongens van 10 jaar hebben duidelijke wensen over wat de juf wel of niet leuk vindt.

Koekiemonster krijgt ook een goede bestemming maar vanwege meelezers op mijn blog kan ik daar niets over zeggen en 1 van de opkikkers is naar een kennis gegaan die een zware operatie heeft ondergaan en nu aan het revalideren is. Het viel in de smaak!

Fijne dag allemaal!
Liefs Tinie

16 opmerkingen:

  1. Hey Tinie, wat een leuk idee, die Sesamstraatfiguurtjes. Superleuk om weg te geven. En dank voor je reactie op mijn blog, groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke gehaakte vriendjes ...
    De kikkerpotjes vind ik gewoon zalig gezellig ...
    Fijne woensdag ... lieve groet Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kraamcadeautjes weer. Ook de sesamstraatpotten vind ik erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap best dat die mevrouw die beren en inktvisjes graag geeft, die zijn super leuk!
    De potjes heb je mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die potten, waanzinnig! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar die bazin van de sportschool al niet goed voor is...superleuk!
    Maar die potjes vind ik helemaal geweldig wat een leuk idee is die opkikker zeg.
    Ik snap dat je zoon moeite had met kiezen...ze zijn allemaal zo leuk!

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!! Zag de pot met de kikker al voorbij komen, herkende'm van jouw hand! Groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cookiemonster is zoooo leuk!! :-) En al je andere haaksels ook hoor. Ik heb je een mailtje gestuurd maar weet niet of het aangekomen is, dus bij deze nog een keertje heel erg bedankt voor je fijne kaartje. Ik was echt héééél aangenaam verrast! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, je heb echt wel bijna een volledige (sesam)straat gemaakt!
    Wat een leuk idee: een opkikker ontvangen wanneer het iets minder gaat. Zie ik het goed? Zitten daar snoepjeskikkers in?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat zie je goed. Heerlijke snoepkikkers en ze zijn goed in de smaak gevallen.

      Verwijderen
  10. Wat leuk gedaan, en ik lees hierboven dat het in de smaak is gevallen! Die lijken mij ook zo leuk om nog eens te maken. Ik ben al potjes aan 't sparen. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi blogje, ik vond u via andere bloggers...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow die zien er leuk uit. Daar zullen ze vast heppie mee zijn. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die zien er superleuk uit.Heb je daar ook een patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!