donderdag 13 september 2012

Lang over gedaan, maar hij is af

In januari ben ik jarig en toen heb ik van het gekregen geld, hoe kan het ook anders, bolletjes katoen gehaald. Ik had in de HobbyHandig het patroon zien staan van de posttas.
Als ex-medewerker postbalie kon ik het niet nalaten om deze tas te gaan haken.
Vol goede moed ben ik toen begonnen, maar aangezien ik heel veel leuk vind om te haken, haakte ik tussendoor ook heel veel andere dingen.


Het was veel werk (voor mij een groot project) en ik ben heel druk geweest met de binnenkant en de afwerking (ik kan nog niet zo goed overweg met een naaimachine), maar nu kan ik hem dan eindelijk bloggen.
En eerlijk gezegd ben ik best trots op het resultaat.


19 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk! Ik heb hem ook pas gemaakt! Jou binnenkant is heel mooi met een echt postzak! Die magneetsluiting is ook een super goed idee!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag je zeker trots op zijn hij is super geworden.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi geworden, een superleuke tas! Dit zou voor mij ook echt een 'groot' project zijn hoor, als ik dan zie wat sommige allemaal aan dekentjes enzo weghaken..pfff...hier mag je zeer zeker trots op zijn! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden hoor. Ik ben er ook mee bezig, vind het wel een heerlijk werkje om te doen en je pakt het zo makkelijk even op om weer een paar steken te haken.

    groetjes Diane
    http://crealiertje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een beauty hoor en zo leuk dat blauw rood wit, en dan ook nog gevoerd, en zo netjes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is geweldig meis!
    Ook voering schitterend. Beetje nostalgisch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is prachtig geworden,een super leuke tas.
    Ik ben hem ook aan het haken,ik moet nog wat ass aanschaffen.
    Waar kan ik de schouderband,en magneet sluiting kopen.
    Die heb ik nog niet op de kop kunnen tikken.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de schouderband, d-ringen en de magneetsluitingen op de markt gekocht bij de naai fournituren kraam. Veel succes verder met het haken van de tas. Groetjes Tinie

      Verwijderen
    2. Bedankt Tinie,ik ga op zoek,groetjes ria.

      Verwijderen
  8. Wow, dat is echt een geweldige tas geworden. De binnenkant ook echt van een oude postzak, toch? Super gaaf!

    Liefs,
    Mama Krieltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tas zeg ,ga je maar eens gezellig volgen. Je maakt erg leuke dingen Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooooohh!!!!!!!!!!!!! I love it! Congratulations for your work!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. this is excellent. how many hours took making this?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ............Echt een hele mooie tas!!Ik ben ook gek op Granny's haken!
    Groetjes,Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In welke hobby handig stond ie? ik heb nog een aantal postzakken liggen en vind hem helemaal geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij ergens begin van het jaar, maar je kunt het patroon ook bestellen bij: http://www.echtstudio.nl/haak-patronen/granny-squares-haken/patroon-granny-posttas
      Ik hoop dat je wat aan deze info hebt. Groetjes Tinie

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!