woensdag 13 juni 2012

Laat de leeuw niet in zijn hempie staan!!!

Vanavond moet ORANJE voetballen en we hopen natuurlijk dat we gaan winnen. Anders is het over en uit, maar daar willen wij nog niet aan denken.
In de tussentijd heb ik mijn best gedaan om deze leuke ORANJE leeuw te haken.



Hij staat bij ons op de kast naast de televisie als mascotte van ORANJE compleet met voetbal. 
En het enige wat we nu nog kunnen doen is hopen op een goede afloop!!!

(Patroon ontwerp: Tessa van Riet, Echtstudio-Kookeridoo)

8 opmerkingen:

  1. Leuk patroon en wat heb jij hem super mooi gemaakt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk geworden , helaas heeft die gisteren geen geluk gebracht. Maar dat lag gelukkig niet aan jou mooie mascotte.

    Groetjes margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem in het echt gezien en dan is hij nog veel mooier!!! Nu Esther en ik nog.........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb het patroon ook binnen, maar de wol kwam pas afgelopen maandag ik durf er niet meer aan te beginnen. Of het moet nu nog goed gaan komen.
    Had je al gezien dat ik je een award gegeven heb?
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dit patroon ook binnen, maar de wol liet lang op zich wachten. Durf er nu niet meer aan te beginnen. Misschien als het zondag heel goed gaat.
    Had je gezien dat ik je een award heb gegeven?
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is gelukt hoor. Mijn leeuw is ook klaar, dus als "we" verliezen vanavond, ligt het niet aan mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tinie, ik heb mijn best gedaan om ook en blog te starten bij blogger, ik snap het nog niet helemaal, maar ik elk geval zijn de link naar mijn bestaande blog en de foto's van de leeuw wel gelukt. Ik hoop dat je hem kunt vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!