zaterdag 19 mei 2012

Gehaakte tas voor de dochter van mijn vriendin



Deze tas haakte ik in een paar dagen voor de dochter van mijn vriendin. Ik had haar lang geleden al beloofd om een tas voor haar te maken, maar steeds kwam het er niet van.
Afgelopen maandag begonnen met haken en woensdagavond heb ik hem afgemaakt. Compleet met voering, knoopje en verstelbare schouderband.
Ze was donderdag jarig, dus net op tijd......



Ik vind dat het resultaat er mag zijn. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad weer een mooie creatie, Tinie. En supersnel gemaakt. Je zal maar zo'n verjaardagskado krijgen.....
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij leuk! Als project nummer 10 (ergens volgend jaar dus) heb ik ook een granny square tas voor mezelf op de planning staan. Waar haal je zo'n schuifband- hengsel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Esther,
      Het hengsel heb ik op de markt gekocht. Maar via internet is ook van alles te bestellen. Succes, ik ben benieuwd naar jou project nummer 10.
      Groetjes Tinie

      Verwijderen
    2. Ik heb hem op mijn facebook gezet, Tinie!
      Nu alle tijd om te internetten :)

      Liefs Gisela

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!